Warunki sprzedaży

1. Sposób i termin zapłaty.

Podczas składania zamówienia wybiera się sposób płatności:
- płatność przy odbiorze
- płatność przelewem
- płatność ratalna (6 do 10 rat 0%)
- PayU

2. Koszt dostawy. 

Dla zamówień o wartości do 1000 zł brutto doliczany jest koszt transportu w wysokości 25 zł brutto.
Zamówienia na kwotę powyżej 1000 zł brutto dostarczane są bez żadnych dodatkowych kosztów na terenie Polski.
Niektóre produkty o znacznych gabarytach posiadają specjalne koszty przesyłki widoczne na stronie produktu.

3. Sposób dostawy:

- transport własny

- kurier - na życzenie prześlemy numer listu przewozowego.

- dostawa za granicę - wszystkie zamówienia poza granicę Polski ustalane są indywidualnie.

4. Czas dostawy.

Termin dostawy jest indywidualny dla każdego produktu i jest opisany na stronie pojedynczego produktu.

5. Procedura rozpatrywania reklamacji.

W przypadku odnotowania wadliwych lub innych niż zamówione produktów, prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas drogą mailową na adres info@ogrodowysalon.pl. Jeżeli produkty okażą się w istocie wadliwe lub inne niż zamówione, zorganizujemy wspólnie z klientem darmową metodę zwrotu towaru do centrali naszej firmy i wymienimy produkt na nowy lub zwrócimy koszty zamówienia. Dokumentem sprzedaży towaru i jednocześnie dowodem zakupu niezbędnym do rozpatrzenia ewentualnych reklamacji jest paragon fiskalny lub faktura VAT.

6. Sposób i termin wykonania prawa odstąpienia od umowy.

Osoby fizyczne mają prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres info@ogrodowysalon.pl. Od dnia wysłania pisemnego oświadczenia o odstąpieniu obie strony mają 14 dni na wzajemny zwrot świadczeń: Sprzedający na zwrot należności, Kupujący na zwrot towaru. Aby zrezygnować z zamówienia, prosimy o przesłanie rezygnacji na adres email info@ogrodowysalon.pl, a następnie o odesłanie zamówionych towarów na adres: Ogrodowy Salon Andrzej Łaniecki, ul. Kolumba 39, 02-353 Warszawa. Po otrzymaniu zwróconego towaru niezwłocznie zwrócimy pełną cenę równą wartości zamówienia wraz z kosztami dostawy do klienta. Od klienta oczekuje się rozsądnego obchodzenia się z produktami. Bezpośrednie koszty odebrania produktów zostaną doliczone, jeżeli klient nie będzie skłonny odesłać produktów na własny koszt lub odeśle produkty na koszt naszej firmy. 

7. Produkty.

Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, bez jakichkolwiek wad.

8. Gwarancja.

Wszystkie produkty są objęte 2 letnią gwarancją, chyba, że na stronie produktu istnieje inna informacja. Wyjątkiem są poduszki i pokrowce, na które istnieje 12 miesięczna gwarancja.




Zobacz opinie klienta

Infolinia
727 632 862 (stawka połączenia lokalnego)

Adres
Ogrodowy Salon
ul. Krzysztofa Kolumba 39
02-285 Warszawa

Mail
info@ogrodowysalon.pl



© Ogrodowy Salon 2014
Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej.
Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce Prywatności.
Facebook
YouTube